Przeskalowanie wskaźników wolnego miejsca w vista

Autor: akanid <akanid_at_falszywy.email>
Data: Mon 24 May 2010 - 19:39:23 MET DST

Witam

Panowie wiecie może czy coś się z tym da zorbić. Chodzi mi o to że po
kliknięciu ikony mój komputer pojawia sie lista dysków wraz z paskami
wskazującymi ilość wolnego miejsca na dysku. cholernie mnie irytuje gdy
są czerwone. powiedzcie co zrobić i czy jest to możliwe aby je
przeskalować powiedzmy żeby były czerwone od 10GB wolnego miejsca. na
chwile obecną świecą mi się na czerwono od około 40GB a to trochę
denerwuje... z góry dziekjuje za pomoc. nie wydaje mi się żeby to było
bardzo istotne ale wersja to Vista64 Ultimate.

--
Pozdrawiam
akanid