Re: Nie działa szukanie w XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 21 May 2010 - 16:23:17 MET DST

In news:4bf63231$0$19167$65785112@news.neostrada.pl,
*A-Z* <anty@spam.pl> typed:
> Witam!
>
> W nowo zainstalowanych Win XP Pro z SP2 nie działa szukanie.
> Pojawia się komunikat:
> Nie można odnaleźć pliku wymaganego do działania pomocnika wyszukiwania.
> Być może trzeba uruchomić instalatora.
>
> Nie pomogła próba zainstalowania srchasst.inf z \Windows\Inf.
>
> W rejestrze nie ma klucza:Use Search Asst
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\CabinetState\
> więc nie mogę zmienić z No na Yes (jak sugerowano w Google). Nie wiem czy
> ma sens dopisanie tego klucza.
> Czy ktoś zna jakąś skuteczną metodę?

> [...]

Spróbuj w Start -> Uruchom wpisać po kolei dwa polecenia:
regsvr32 jscript.dll
regsvr32 %windir%\srchasst\srchui.dll
lub
W lokalizacji %windir%\inf znajdz plik srchasst.inf - z menu
kontekstowego wywołanego prawym klawiszem myszy wybierz pozycje
"Zainstaluj". Potrzebna będzie płyta z systemem.
http://www.kellys-korner-xp.com/top10faqs.htm
http://support.microsoft.com/kb/831430/pl

PS. Sprawdź tez system na okoliczność występowania szkodników.