Nie działa szukanie w XP

Autor: A-Z <anty_at_spam.pl>
Data: Fri 21 May 2010 - 09:11:45 MET DST

Witam!

W nowo zainstalowanych Win XP Pro z SP2 nie działa szukanie.
Pojawia się komunikat:
Nie można odnaleźć pliku wymaganego do działania pomocnika wyszukiwania.
Być może trzeba uruchomić instalatora.

Nie pomogła próba zainstalowania srchasst.inf z \Windows\Inf.

W rejestrze nie ma klucza:Use Search Asst
w HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\CabinetState\
więc nie mogę zmienić z No na Yes (jak sugerowano w Google). Nie wiem czy ma sens
dopisanie tego klucza.

Czy ktoś zna jakąś skuteczną metodę?

Pozdrawiam
A-Z