Re: [cross] dusze sie XP HOME

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 20 May 2010 - 12:43:04 MET DST

Dnia Thu, 20 May 2010 12:24:37 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Tak po prostu cut&paste?

Prawie. Jeszcze zmiana lokalizacji zdefiniowanej w rejestrze - np. używając
Tweak-UI
(http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx)

> I nic się nie pokaszani? Nie ma jakichś ficzerów związanych z lokalizacją
> pulpitu (choćby automaty od porządkowania ikon) które nie będą działać po
> przeniesieniu?

Żadnych. Ale tylko pod warunkiem, że dokonasz zmiany wpisu w rejestrze, w
którym określona jest ścieżka do folderu zawierającego pulpit.

[ Dopóki mój szef myśli, że ja dużo zarabiam                               ]
[ dopóty ja będę tak robił, żeby on myslał, że ja dużo robię...            ]