Re: [cross] dusze sie XP HOME

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Thu 20 May 2010 - 12:43:44 MET DST

> odinstalowałem tez - nie wiem czy dobrze - wszystkie poprawki które
> pozwoliły sie odinstalwac z "dodaj usun programy" i mam obecnie 1,19GiB
> wolnego miejsc z 4 na C

Odinstalowywanie poprawek to duży błąd.
Poprawki w czasie instalacji tworzą kopie istniejących plików w katalogu z
systemem,
jeśli system po instalacji poprawki działa stabilnie to właśnie te katalogi
należy usunąć,
albo nagrać na płytę CD gdyby taka deinstalacja była konieczna w
przyszłości.

Katalogi te są ukryte, a ich nazwy zaczynają się od "$NtUninstall"
po instalacji ServicePack'a pojawia się też katalog
"$NtServicePackUninstal",
pliki wymagane do deinstalacji poprawek mogą się też znajdować w katalogu
"$hf_mig$"
Wszystkie je można spokojnie usunąć.

--
Pozdrawiam