Re: youtube resetuje komputer

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Thu 20 May 2010 - 11:17:54 MET DST

> Niewiele...

> Spróbuj.

Spróbowałem. Zasilacz 500 W na którym na codzień chodzi Quad, trzy HDD, i
nienajgorsza grafika. Reset tak samo.

> Zmniejszenie priorytetu dla TC spowodowało, że odtwarzanie startowało
> niemal natychmiast. Może masz podobnie? (niektóre procesy opierają
> się Menedżerowi Zadań jeśli idzie o priorytet)

Tylko że komputer nie muli. Filmy odtwarza płynnie, nawet 720p (tych 1080p
już nie). Tylko się wywala.
Procesor ma 40 stopni w idle, 45-50 przy obciążeniu 100% - z tym że prime i
inne memtesty chodza stabilnie.
Komputer jest w ciągłym użyciu, i jak do tej pory jedyna rzecz która go
wysypuje to youtube. I to jest zagadką...

--
Azarien