HP odzykiwanie systemu XP z ukrytej partycji na dysku. Pytanie.

Autor: PL(N)umber_One <pawprac.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 18:47:19 MET DST

Witam
Przymierzam się do zakupu używanego komputera HP (D530, DCXX00, lub podobny
model)- sporo tego ostatnnio na Allegro. Wiem, że HP sprzedawał komputery z Win
XP instalowanym z ukrytej partycji systemowej na dysku i komputery mają
narzędzie "HP backup and recovery manager" m. in. do stworzenia kopii systemu
na CD. Poczytałem dokumentację na stronach HP, ale mam wątpiwość, czy w
przypadku wymiany dysku na nowy (zgodny ale n.p. innej marki)będę w stanie
używając zrobionego wcześniej backupu na CD, odzyskać w pełni działający XP z
nowym dyskiem ?
Pozdrowienia
PP