Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 14 May 2010 - 13:02:47 MET DST

"fir" <profesor_kinbote@poczta.onet.pl> wrote in message
news:3461.0000277d.4bebccd7@newsgate.onet.pl...

> to zupełni coś innego - tutaj masz pulę otwartych stron nad którymi
> pracujesz, mozesz nawet o ile pamietam poprzeciagac je sobie
> i ustawic w dowolnej kolejnosci, pod kulkiem myszy masz liste
> i nie jest problemem podkulgnąć sie do potrzebnej - choć ta podreczna
> lista miesci tylko kilkadziesiat naraz; z innych fajnych bajerow opery
> ktory mi sie spodobaly dawniej bylo fajne skalowanie strony przez
> trzymanie 'control' i wciskanie '+' albo '-' ja z kolei nie przepadam za
> firefoxem - choc nie wiem dlaczego - nie podoba mi sie, IE tak samo,
> [...]

Powiedzmy ze w developmencie ma to sens, aczkolwiek tez nie znam developera
klepiacego na raz 200 stron ani nawet osoby zarzadzajacej zawartoscia
kilkudziesieciu na raz.

FF ma skalowanie jak najbardziej, klawiszami, kolkiem myszy, do wyboru do
koloru. Powieksza nie tylko tekst, ale grafiki, bloki itd tez wiec dziala to
sensownie.

Pozdrawiam
Kamil