Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: fir <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 May 2010 - 11:56:39 MET DST

> "fir" <profesor_kinbote@poczta.onet.pl> wrote in message

> Nie mozna po prostu otworzyc tych plikow w trybie offline?

> Szczerze mowiac, znalezienie wlasciwiej zakladki posrod kilkuset zajmie
> wiecej czasu, niz wklepanie tytulu strony w pasku adresu (Firefox pieknie
> znajduje adres w ten sposob). Ale co komu wygodniej.

to zupełni coś innego - tutaj masz pulę otwartych stron nad którymi
pracujesz, mozesz nawet o ile pamietam poprzeciagac je sobie
i ustawic w dowolnej kolejnosci, pod kulkiem myszy masz liste
i nie jest problemem podkulgnąć sie do potrzebnej - choć ta podreczna
lista miesci tylko kilkadziesiat naraz; z innych fajnych bajerow opery
ktory mi sie spodobaly dawniej bylo fajne skalowanie strony przez
trzymanie 'control' i wciskanie '+' albo '-' ja z kolei nie przepadam za
firefoxem - choc nie wiem dlaczego - nie podoba mi sie, IE tak samo,
o safari i chrome nie mam zdania, szkoda tez ze natscape navigator upadl -
kiedys dawno temu w miare mi sie podobal