Re: ulubione progsy

Autor: fir <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 May 2010 - 11:06:13 MET DST

> <profesor_kinbote@poczta.onet.pl> wrote in message

> Z ciekawosci, do czego itunes sluzy? W Polsce ich sklep nie dziala nadal, a
> do samego kopiowania muzyki na ipody jest sporo programow zajmujacych po
> kilka MB zamiast kilkudziesieciu..

itunes jest ładny i wygodny ma pare naprawde fajnych elemantow -
dobry wyglad (ani za maly ani jakis moloch), przyjemne filtrowanie
utworkow na liscie (w czasie rzeczywistym ze tak powiem - choc brakuje
mozliwosci podawania jakichs fajnych filtrów, wyrażeń)
no i licznik odtworzeń dla każdego utwórku z biblioteki
(np najczesciej grane 25 kawałków - u mnie na pierwszym miejscu
jest 'Kool Herz' Krs1 - ale to dlatego ze to krótki kawałek, pozatym
sporo Cam'rona w czołowce)

chcialem przez moment sprobowac uzywac np takiego foobara ale brak
licznika odtworzeń itp powoduje ze nie ma sie nawet co zastanawiac
- jak dla mnie nie ma nic chocby porownywalnie porzadnego jak
iTunes (6 bo nowsze nieziemsko mulą i nadaja sie jak dla mnie na
mopim kompie tylko na smieci)

Podstawowa wada:

BRAK MOZLIWOSCI USTAWIANIA PRZERW MIEDZY PIOSENKAMI
(jedna leci za druga a powinna byc mozliwosc ustawiania
np 5 sekund przerwy jak za czasow nagran na tasmach)