Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: fir <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 May 2010 - 10:55:14 MET DST

> "fir" <profesor_kinbote@poczta.onet.pl> wrote in message

> 300? Dlaczego nie 500 albo 700?
>
> Juz teraz wiem, dlaczego Opera pomimo obecnosci od parunastu lat na rynku
> zdobyla marnych kilka % udzialu. Targetem sa glownie fanboje..

Ostatnio jestem dosyc moze specyficznym uzytkownikiem opery bo nie
mam netu w domu ale mam archiwum plików .mht z ciekawymi stronkami
(głownie hasła z Wikipedii) które przegladam w domu offline -
i tego duzo otwieram;
jak mam chec poczytac to otwieram sobie wszystkie ktore mnie ciekawią
(do 300 to moze nie dobijam ale podchodzi wyraznie ponad setke - i
pozniej czytajac zamykam przeczytane)
Swego czasu uzywajac opery online lez mialem od cholery zakładek - koło
czterdziestu zwykle - nie lubie zamykac czegos co jest ciekawe a czego
nie chce mi sie w danej chwili czytac - patent z zakładkami jest
swietny