Re: Jaki komputer do Windows NT Server?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 12 May 2010 - 17:54:54 MET DST

** $tipa <stipawywalto2@wp.pl> wrote:

> Mam program, który chodzi tylkko na powyższym systemie. Chcę zmienić
> komputer. I tu pytanie. Na Allegrze pełno tanich kompów, ale czy na każdym
> procesorze/szynie/czy co tam jeszcze NT w ogóle da się zainstalować?

Kup normalny komputer, na to Linuksa, a na to VirtualBox czy VMware Server i
tyle. NT bez problemu pójdzie.

Trochę bez sensu jest obecnie kupować jakiegoś starego grzmota tylko pod NT -
będzie się psuł oraz i tak będzie żarł prund, więc czemu nie wziąć czegoś na
gwarancji i w pełni wykorzystać prund, który żre?

Zastosowanie wirtualizacji da Ci chociażby dodatkowe funkcje zarządzania jak
możliwość podłączenia zdalnej konsoli czy proste backupy całego systemu.