Re: Pytanie o dyski.

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 12 May 2010 - 14:32:49 MET DST

Araneus Diadematus pisze:

> Przy dużych plikach przewaga jest po stronie transferu. Przy dużej
> ilości małych, szala zdecydowanie przechyla się na korzyść czasu dostępu.

Wydaje mi sie że to jest odpowiedź na moje rozważania... system i
aplikacja (host audio) to zdecydowanie małe pliki - prawda? Czyli wybór
wskazuje na dysk z lepszym czasem dostępu. Bardzo mi to na rękę bo w
takim razie Samunga F3 wykorzystam na magazyn bibliotek sampli (rożne
pliki rzędu 1,5-1,8GB) oraz magazyn. Dzięki.

Pzdr, OMSON