Re: Pytanie o dyski.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 12 May 2010 - 11:14:38 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
>Z tego samego testu HDTach'em pod Win7 64-bit ( z tym że Samsung F3
>siedział na kompie kumpla a ja mam Raptora w swoim).

OK. Optymistycznie założę, że reszta komputera nie wpłynęła zbyt
znacząco na wyniki testu ;-)

>O to mi chodziło. Powiedz mi tylko jak sie to może przekładać na
>działanie hosta zainstalowanego na partycji systemowej, podczas gdy
>tempy programu-hosta są na oddzielnym dysku fizycznym (tak samo
>biblioteki sampli)? System też będzie sprawniej chodził z powodu
>szybszego transferu blokowego czy może szybkość reakcji związana będzie
>z czasem dostępu do dysku na którym siedzi?

Pogubiłem się trochę w tym twoim setupie :-)
Albo za mało kawy dziś, albo zbyt zawile piszesz, bo nie do końca
rozumiem o co ci chodzi

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.