Re: Pytanie o dyski.

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 12 May 2010 - 10:47:39 MET DST

Mariusz Kruk pisze:

> Hmm... A Raptor ma te 7,9 według producenta, czy z testów?
Z tego samego testu HDTach'em pod Win7 64-bit ( z tym że Samsung F3
siedział na kompie kumpla a ja mam Raptora w swoim).
> W każdym razie, obróbka dźwięku to jednak bardziej transfery blokowe,
> niż latanie po dysku. Dlatego w granicach przyzwoitości szedłbym jednak
> w transfer.

O to mi chodziło. Powiedz mi tylko jak sie to może przekładać na
działanie hosta zainstalowanego na partycji systemowej, podczas gdy
tempy programu-hosta są na oddzielnym dysku fizycznym (tak samo
biblioteki sampli)? System też będzie sprawniej chodził z powodu
szybszego transferu blokowego czy może szybkość reakcji związana będzie
z czasem dostępu do dysku na którym siedzi?

Pzdr, OMSON