Re: Pytanie o dyski.

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 11 May 2010 - 14:59:02 MET DST

Mariusz Kruk pisze:

> Podejrzewam, że niezależnie od szybkości obrotowej, pewnie nowy dysk
> będzie mieć po prostu zauważalnie większy cache, co może być tu mocno
> istotne.
Nie da sie ukryć, że transfery dysków będą zauważalnie rożne ( z
korzyścią dla Samsunga F3). Chciałem tylko uściślić czy system
wykorzystywany w opisany przeze mnie sposób "woli" działać na dysku z
ultraszybkim czasem dostępu i niższym transferem czy raczej na dysku o
znacznie większym transferze ale zwykłym czasie dostępu?
> Ja pewnie zostawiałbym system gdzie jest (po części też z oszczędności
> czasu, który trzeba by przeznaczyć na "przeprowadzkę"), a nowy dysk dał
> jako roboczy.
W sumie przeniesienie całości za pomocą narzędzi z samego Win7 nie
nastręcza aż takich problemów - dla mnie nie jest to tym samym jakimś
specjalnym determinantem. Chodzi mi tylko o pomoc w podjęciu logicznej
decyzji. :)

Pzdr, OMSON