Czy win 2000 bedzie widzial partycje po Xp?

Autor: Gawel <gawell.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 09 May 2010 - 13:43:41 MET DST

Witam
Chcę zainstalować windows 2000 sp4 na komputerze, na którym jest teraz Xp sp2.
Są tam dwa dyski - chcę po prostu skasować Xp na C:(partycja podstawowa NTFS)
- a na D:(partycja podstawowa NTFS) zostają rożne dane.
Podczas instalacji win 2000 w momencie wyboru partycji mogę oczywiście wybrać
instalację na C:, ale za to przy D: instalator wyświetla informację, że nie
ma dostąpu do tej partycji - co mnie zdziwiło.

Wiem, że W2K to NTFS 3.0, a XP 3.1, ale przeczytałem, że z kompatybilnością
wstecz nie będzie problemów, a tu taki zonk.

Czy ktoś zna z autopsji taką sytację? Czy mimo to, po zainstalowaniu w2k
bedzie widział(dostęp do plików - nic nie skasuje) ten drugi dysk?

Dodam, że nie używałem żadnego szyfrowania(nic mi o tym nie wiadomo :))
Jest to stary komp - jest trochę dziwnie, bo C: jest na tej 80 pinowej tasmie
i działa na UDMA66, a D: na 40 pinowej idziała w wolniejszym trybie, choć
mógłby w UDMA66, ale Xp to nie przeszkadzało)