Re: Nie moge zrozumieć, dlaczego Google podle kłamie...

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 07 May 2010 - 23:34:51 MET DST

Użytkownik "gl12d4" <gl12d4@DELETEgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hs1vph$nnk$1@inews.gazeta.pl...
> W Adbloku ktoś pomyślał za ciebie - jednym się to podoba - innym nie.
> W operze od poczaku masz wpływ na to co blokujesz. POdejrzewam, że
> mniej więcej po tygodniu bieżącego dodawania reguł masz to samo co
> TOBIE oferuje adblock, który też kosi po adv, rekl, ads itp ;)

W stronce z płatnościami Sferii, Opera normalnie blokuje mi wyskakujące
okienko, które blokowane być nie powinno, wyświetlając tylko w prawym
dolnym rogu baner z komunikatem, który jak kliknę, otworzy zablokowane
okno. Wystarczyło tak zrobić, oraz PPM na górnej ramce okienka, a z
"preferencji dla witryny" wybrałem, że ma otwierać wyskakujące okna. Tak
więc, dla każdego adresu można inaczej zdefiniować wyskakiwanie okien,
mogę kazać, żeby Opera mnie przełączyłą do tego okna, a mogę też, aby
otworzyła je w tle, także, mogę zmienić decyzję.

--
((*))
((+))