Re: W7 - jak podłączyć/odłączyć dysk SATA?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 07 May 2010 - 12:59:13 MET DST

Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości
news:j24fs82h4e9h.1qdxaq4prvqx1.dlg@40tude.net...

> Wiesz... sęk w tym, że bazując na informacjach typu "być może można, a
> być
> może coś padnie" nie będę ryzykował utraty danych lub padu komputera.

Przeczytałeś specyfikację SATA? Podałem, że to jest interfejs specjalnie
projektowany również pod kątem hot-plug. To, czy system umie to
obsłużyć, jest problemem systemu, a nie sprzętu. Bądźmy więc
sprawiedliwi i przywalmy się do systemu, sprzętowi dając spokój.
Poza tym, w żadnym systemie bezkrytyczne odłączanie nośnika danych nie
jest dobre.

--
((*))
((+))