Re: W7 - jak wyświetlić harmonogram zadań?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Mon 03 May 2010 - 22:10:59 MET DST

Dnia Mon, 3 May 2010 14:26:48 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> Wyświetl listę zadań zaplanowanych do uruchomienia na komputerze lokalnym za
> pomocą polecenia at.
> Aby wykonać polecenie:
> 1. Uruchom konsolę.
> 2. Wpisz w oknie konsoli AT.
> 3. Zapoznaj się z listą zaplanowanych zadań.

Właśnie tak zrobiłem i dostałem bardzo ciekawą informację: na liście nie ma
żadnych wpisów. Tymczasem jeszcze dziś rano sam dodałem swoje zadanie do
harmonogramu i występuje ono jawnie w oknie Harmonogram zadań / Biblioteka
harmonogramu zadań. Jest tam kilka innych jeszcze zadań ale tylko częśc z
tych, które się uruchomią.