Re: W7 - jak wyświetlić harmonogram zadań?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Mon 03 May 2010 - 22:06:39 MET DST

Dnia Mon, 3 May 2010 14:23:09 +0100, kamil napisał(a):

> Bo palnalem glupote przed kawa poranna, chodzi oczywiscie o task
> scheduler'a.

Nie ma problemu, ja jestem po imprezie i doskonale Cię rozumiem :-)
Wracając do wątku: dam Ci przykład jednego z wielu zadań aktywnych i nie
występujących na liście wyświetlającej się po kliknięciu na "biblioteka
harmonogramu zadań". Pewnie tą listę miałeś na myśli?

Wejdź sobie do katalogu WPD. Jest tam jedyne zadanie, które w dodatku jest
aktywne. Tylko tam możesz się o tym dowiedzieć. Nie występuje na żadnym
podsumowaniu. Gdy zerkniesz na zawartość innych katalogów z pewnością
znajdziesz mnóstwo pozycji, których nie ma na wspomnianej liście.