Re: Jak uczynić ekran fragmentem pulpitu?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 27 Apr 2010 - 22:25:04 MET DST

W dniu 2010-04-27 15:37, goomish pisze:
> [...]

Ale używałeś tej lupy przed zwyczajowym mądrzeniem się? Ona nijak nie
robi tego, o czym piszę. Ona generuje małe okienko z powiększeniem
fragmentu pod kursorem. Nie da się (albo ja nie umiem) osiągnąć za jej
pomocą tego, co opisałem, nawet jakby chcieć ją zmaksymalizować, bo
wtedy powiększa sama siebie.

> Albo ZoomIt od Marka Russinovicha. O tyle godny polecenia OP-owi, że
> oprócz powiększania fragmentów pulpitu można po nim "mazać" czymś ala
> piórko czy coś. Mnie np. to na nic, ale jak ktoś "robi w prezentacjach" to
> może się podobać i przydawać.

To wygląda lepiej, niestety w czasie powiększenia nie można operować
myszką, a jedynie pokazywać to, co już jest na ekranie.

--
Przemysław Adam Śmiejek