Re: Jak uczynić ekran fragmentem pulpitu?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Apr 2010 - 15:37:22 MET DST

*Mariusz Kruk* pisze:

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"

> Bosz. Tristan jak zwykle nie wie co ma w systemie i cierpi na dysgógliê.
> Start->Programy->Akcesoria->U³atwienia dostêpu->Lupa

Albo ZoomIt od Marka Russinovicha. O tyle godny polecenia OP-owi, ¿e
oprócz powiêkszania fragmentów pulpitu mo¿na po nim "mazaæ" czym¶ ala
piórko czy co¶. Mnie np. to na nic, ale jak kto¶ "robi w prezentacjach" to
mo¿e siê podobaæ i przydawaæ.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]