Re: Kopiowanie DVD

Autor: frank drebin <blabla.bla_at_vip.pl>
Data: Sun 25 Apr 2010 - 21:44:34 MET DST

Artur Bross wrote:

> Świetnie, program znalazłem i działa, ale... spodziewałem się, że po
> przekonwertowaniu otrzymam jeden fil, który odtworzę każdym programem
> multimedialnym na każdym systemie, a zamiast tego dostałem mapę z
> wieloma "dziwnymi" filami.

Nie miałem doczynienia z innymi systemami niż windows, ale wszystkie
windowsowe playery dvd z którymi miałem doczynienia potrafiły odczytać film
z foldera (z plikami .ifo .vob .bup, po wskazaniu foldera), jak i obraz
płyty np. w formacie .iso (po zamontowaniu w wirtualnym napędzie zrobionym
np. przez Daemon Tools).
W opcjach decryptera (mode) wybierasz czy program ma zripować jako file czy
jako iso.

Natomiast nie mam pojęcia jakie formaty obsługuje ps3 i jak to się je.

> Czy sposób nagrywania zmienia się w preferencjach DVD Decrypter, czy
> raczej należy jeszcze później coś zrobić?

nie rozumiem pytania.
Jeżeli chodzi ci o zgrywanie z płyty, to ustawiasz przed zgrywaniem.