Re: Kopiowanie DVD

Autor: Artur Bross <adresmusibyc_at_vp.pl>
Data: Sun 25 Apr 2010 - 20:47:25 MET DST

On 2010-04-25 16.54, frank drebin wrote:

> Polecam program DVD Decrypter.
> Za jego pomocą zripujesz film choćby jako obraz płyty czy jako folder z
> plikami.

Świetnie, program znalazłem i działa, ale... spodziewałem się, że po
przekonwertowaniu otrzymam jeden fil, który odtworzę każdym programem
multimedialnym na każdym systemie, a zamiast tego dostałem mapę z
wieloma "dziwnymi" filami.

Czy sposób nagrywania zmienia się w preferencjach DVD Decrypter, czy
raczej należy jeszcze później coś zrobić?