Re: XP < W7

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 25 Apr 2010 - 01:50:53 MET DST

** rs <no.address@no.spam.pl> wrote:

> jakie sa, glowne zalety W7 nad WXP? tak w kilku zwiezlych slowach. z
> twojego praktycznego doswiadczenia. <rs>

Poza tym co piszą koledzy to - wydajność (na współczesnym sprzęcie):

- obsługa instrukcji TRIM dla dysków SSD
- nowy podsystem graficzny/model sterowników lepiej przystający do
  profesjonalnych zastosowań
- nowy podsystem dźwiękowy/model sterowników lepiej przystający do
  profesjonalnych zastosowań
- znacznie ulepszone zarządzanie energią - to też wydajność - energetyczna
- bardziej płynny interfejs użytkownika (widocznie mniej zamułek/przycinek) -
  to też wydajność - pracy

Zarządzalność:
- totalnie nowy model deploymentu/masowych instalacji
- dużo więcej szablonów GPO
- ulepszony PNP - w przypadku WIELU urządzeń wystarczy je po prostu wpiąć,

  system sam pobierze sterowniki urządzenia i zacznie ono działać

PS. Część z wyżej wymienionych to już w Vista był, ale pytasz XP-W7, więc jakby
się to łapie.

PPS. A ja jestem linuksiarzem w ogóle ale z czystym sumieniem przyznaję, że
siódemka Microsoftowi wyszła w końcu. :-)