Re: Brak odczytu z HHD

Autor: Jacek Kuklinski <jacek_kuk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Apr 2010 - 08:06:30 MET DST

JoteR* <joter@pf.pl> :

> Przestaw w BIOS-ie On-Chip SATA Mode z powrotem na Auto.

Tu sie zgadza, było od nowości.
Natomiast na IDE1 nie wykrywa żadnego napedu, natomiast na IDE2 wykrywa, ale
nie można nic odczytać. Dodam, że jak podłącze razem IDE1 i IDE2 to NIC nie
wykryje na żadnym kontrolerze. Po wyjeciu/odpieciu z IDE1, a pozostawienie
jedynie IDE2 wtedy wykryje na nim, ale jest nie jadalny.
Ewidentnie tu widać, że kanał IDE1 jest 'uwalony" i robi zwarcie.
Wszystko w BIOS-ie jest ustawione prawidłowo - ustawione na AUTO. Taśmy
zmieniane, konfiguracja różna i na chiny nie wykryje na IDE1.

Jacek