Re: Win7 64 bit 6 GB RAM plik wymiany

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 19:43:44 MET DST

Dnia 20-04-2010 o 21:30:13 Piter <jazz_20@wp.pl> napisał(a):

> Czy mając Win7 Pro, 64 bit, 6 GB RAM, warto wyłączyć plik wymiany?
> Zakładam, że te 6GB to absolutny max, który potrzebuje. Odczuje jakieś
> przyśpieszenie? A może spowolnienie?

Pewnie dostaniesz fachową odpowiedź, ja myślę że plik wymiany jest
potrzebny w systemie bez względu na to jak bardzo dużo mamy ramu. System
chyba jest na tyle gospodarny, że wie co robić aby było dobrze :)
Wyłączenie całkowite da gorsze rezultaty niż gdybyś zostawił. Ponoć nie
poleca się. Obecnie system nie potrzebuje pliku wymiany z powodu braków
ramu, a do sprawnego działania. Pewnie dostanę po głowie za bajki pisane ;P

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?