Wyłączanie się karty sieciowej [win 7]

Autor: Janusz <janoush_at_vp.pl>
Data: Fri 16 Apr 2010 - 13:28:53 MET DST

Witam,

Zostawiam włączony notebook z Win 7 na noc (zamknięta pokrywa).
Rano, po "otworzeniu" notebooka, pojawia się to co było gdy zostawiałem go
na noc, ale nie działa karta sieciowa.

- W opcjach zasilania mam, żeby nie wyłączał komputera, dysków, monitora
itp.
- W opcjach mam, żeby po zamknięciu pokrywy nic nie robił.
- W ustawieniach karty sieciowej, w cześci zarządzanie energią, ustawiłem
maksymalna mobilność, praca w zakłóceniach oraz odznaczone "zezwól
komputerowi na wyłączanie urządzenia sieciowego"

Gdzie jeszcze mam grzebać, żeby nie wyłączała się karta sieciowa ?

Dodam, że wcześniejsza Vista (preinstalowana na notebooku) miała to samo -
coś zmieniłem ale nie pamiętam co (było dawno, dwa lata temu) i nagle
zaczęło być dobrze...

Pozdrawiam
Janusz