Re: jak sie skutecznie pozbyc paska bocznego w viscie?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 13 Apr 2010 - 13:16:34 MET DST

W dniu 2010-04-13 12:53, PureNick pisze:
> [...]
> Przecież można zabić proces...

Ale ja tego procesu nie chcę zabijać. Np. odpalam sobie filmik i chcę,
żeby leciał. Ale jednocześnie wiem, że już więcej go nie będę oglądał --
robię KASUJ. Pod Linuksem zadziała i plik zniknie dopiero po zakończeniu
działania odtwarzacza. Albo segreguję filmiki różne i filmik leci, a ja
jednocześnie chcę zmienić mu nazwę i przenieść do właściwego katalogu,
ale on niech sobie leci, bo ja teraz go oglądam.

Generalnie system plików linuksowy dawał mi większe możliwości i często
łapię się na okienku z błędem....

A co do zabijania procesu, to np. w pracowni porobiły mi się dziwne
pliki nieusuwalne. System mówi, że coś go używa, ale nie wiem jak dojść
do tego co.

--
Przemysław Adam Śmiejek