Re: jak sie skutecznie pozbyc paska bocznego w viscie?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 13 Apr 2010 - 10:37:09 MET DST

W dniu 2010-04-13 10:22, marfi pisze:

> No i co z tego? U mnie działa poprawnie więc nie można uogólniać...

No u mnie też. Ale u niego nie działa. Więc twoja odpowiedź ,,Po prostu
w jego własciwościach wystarczy "odznaczyć" uruchamianie przy starcie
Windows a nie wykonywać działania magiczne...'' nie ma związku z
tematem. Gość wykonał ,,działania magiczne'' gdyż właściwa droga
postępowania nie przyniosła rezultatów.

--
Przemysław Adam Śmiejek