Re: jak sie skutecznie pozbyc paska bocznego w viscie?

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Apr 2010 - 10:29:42 MET DST

Użytkownik <horizn@wp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:3461.00001702.4bc42481@newsgate.onet.pl...

> ok, live cd z linuxem i zmiana nazwy na sidebar.exe_ pomogla. swoja droga
> niezly
> smietnik z tej visty, czy w kolejnych wynalazkach tej firmy tez sa
> obowiazkowe
> udogodnienia?

W win7 pasek jest, tylko że domyślnie nie uruchamiany.
Ten pasek w siódemce (dla niepoznaki) nie wygląda jak pasek, występują tylko
gadżety. Zresztą taka konfiguracja paska (bez samego paska) również jest
dostępna w viście.
Podobnie jak marfi nigdy w wielu vistach nie miałem _żadnego_ problemu z
jego wyłączeniem poprzez odhaczenie pola "uruchamianie przy starcie Windows"

--
B.G