Backup z kilkunastu maszyn.

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 13:24:24 MET DST

Witam.

Kilkanascie hostow z windowsami XP, brak centralnego serwera.
Poleccie prosze, jakis program do robienie backupow, najlepiej w
architekturze klient-serwer (jedna z maszyn moge wykorzystac jako serwer
backupu).
Chcialbym archiwizowac i centralnie skladowac (przez siec LAN) katalogi
userow, najszesciej "moje dokumenty", ale tez i inne katalogi ktore sobie u
danego klienta ustawie.
Musi to byc jakis w miare prosty, darmowy i przezroczysty dla klienta soft.

--
Artur 'bzyk' Frydel
Jeśli nie chcesz mojej zguby, daj mi banknot, ale gruby.