Re: [XP] Problem z menu w IE8

Autor: Paweł <101pawel_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 01 Apr 2010 - 21:27:06 MET DST

Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał(a):

> A czy tą samą wersje instalowałeś, ZTCP to do XP jest inna, a do np. Visty
> inna?.

Na obydwu komputerach jest ten sam XP

> Lub masz podmienioną bibliotekę.
> Za prawidłowe wyświetlanie paska odpowiada plik browselc.dll - przywróć go
> instalki IE8.

Na obydwu komputerach jest ta sama biblioteka browselc.dll, zresztą na
wszelki wypadek podmieniłem tą z niekompletnym menu na ta kompletnym, to
niestety nic nie dało :(

Może jeszcze jakiś pomysł?
Aha, odnoszę wrażenie, że szerokość pasków narzędzi w tym felernym IE jest
nienaturalnie duża, jakieś 50% szersze niż na innych kompach.

Pozdrawiam
Paweł