Re: Odczyt z dyskietki

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Thu 01 Apr 2010 - 19:42:33 MET DST

> Kiedy skopiuje coś w czystym DOS-ie (6.22 - jest tam tylko taki
> system na dysku) na dyskietkę, to po przyniesieniu jej do domu i
> próbie odczytu pod XP, czy Win7 wyskakuje błąd, że nie znaleziono
> stacji dyskietek. Natomiast jak zabootuje z dyskietki startowej
> Win98, to mogę ją swobodnie odczytać i skopiować na dysk. Natomiast
> jak włożę dyskietkę w XP lub Win7, która nigdy nie widziała DOSa, a
> była zapisywana pod XP (np. program Płatnik) to tą dyskietkę mogę
> swobodnie odczytać i także każdą inną, które była używana tylko pod
> [...]

Raczej nie jest to wina systemu.

Prawdopodobnie któraś ze stacji padła - nie jest takie oczywiste która, bo
miałem podobny przypadek, że dyskietki zapisywane u mnie z trudem były
czytane na innych komputerach, i odwrotnie. Tak jakby stacja się
rozkalibrowała i stała się niekompatybilna z resztą świata..

--
Azarien