Re: Nie znaleziono punktu wejścia procedury freeaddrinfo w bibliotece ws2_32.dll

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 27 Mar 2010 - 13:15:03 MET

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hokqok$h1d$1@opal.icpnet.pl...
> Lekarstwa są dwa:
> - instalacja nowszego systemu (funkcja freeaddrinfo została
> wprowadzona w Windows XP)
> - przekompilowanie programu z includowaniem plików Ws2tcpip.h i
> Wspiapi.h ale wątpię żeby komukolwiek w GG chciało się to robić w celu
> wsparcia dziesięcioletniego systemu mającego malutki udział w rynku

Dobrze napisany program wykryłby gdzie go kładą i odmówił w takim
przypadku instalacji, albo zakomunikował, że "dalej możesz działać tylko
na własne ryzyko".
Koledze poprzednikowi pozostaje zainstalować starszą wersję, albo
skorzystać z WebGG.
Chociaż pomyślałem sobie o trybie zgodności, kiedyś mi pomogło na
program, którego instalator nie ruszał wyżej, niż w NT4.

--
((*))
((+))