Re: Nie znaleziono punktu wejścia procedury freeaddrinfo w bibliotece ws2_32.dll

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Mar 2010 - 12:39:13 MET

pilon <pilon@pilon.pl> napisał(a):
> Windows 2000 SP4
> Próba uruchomienia ostatniej edycji GG10 kończy się komunikatem błędu:
> Nie znaleziono punktu wejścia procedury freeaddrinfo w bibliotece
> ws2_32.dll
> Kiedyś podobny błąd zgłaszały mi ostatnie wersje Emule Morph.
> Z tego co pamiętam kiedyś nawet podmieniłem ten plik ws2_32.dll wyciągając
> go z XP-eka
> Jednak po podmianie system już nigdy nie wstawał wywalają w czasie
> ładowania systemu niebieski ekran.
> Czy jest na powyższy komunikat błędu jakieś lekarstwo? Może jakiś
> [...]

Lekarstwa są dwa:
- instalacja nowszego systemu (funkcja freeaddrinfo została wprowadzona w
Windows XP)
- przekompilowanie programu z includowaniem plików Ws2tcpip.h i Wspiapi.h
ale wątpię żeby komukolwiek w GG chciało się to robić w celu wsparcia
dziesięcioletniego systemu mającego malutki udział w rynku

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/