Problem wieloprogramowy?

Autor: NZSNNW <nieznamsienicniewiemWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 26 Mar 2010 - 22:46:44 MET

Sprzet.progrmy, siec:
Ausu EEE PC 901, Outlook Express, Internet Explorer, Gadu-Gadu. Siec
dostarczana przez TVkablową (INEA w Poznaniu)

Problem:
Pojawił się nagle, jednego dnia wieczoerm było wszystko ok, na drugi dzien
następujący objaw po właczeniu kompuetra:

Outlook Express:
proba synchronizacji poczty - widze ze mam np. 8 wiadomosci na kocie, ale
błąd, i nie ściąga ich
Synchronizacja grup dyskusyjnych: mam ustawioną synchronizajce na pobieranie
tylko nagłówków. Program pobiera nagłowki wiadomości, ale treści już nie,
pojawia sie komunikat, ze nie moze połączyć się z serwerem.

Internet Explorer: działąją tylko niektore strony i adresy.
Dizała mail.google.com, strony logowan http_S_ (banki).
Nie diałaja wszystkie inne, np. onet, wp, google, cokolwiek.
Program łączy, łaczy, łaczy i na koncu w pasku adresu pojawia się about:tabs.
Nie otwiera stron,nie dziala, dupa.

Gadu-Gadu: dizalal a wspominam o tym... sam nie wiem czemu - ten program
korzysta z czegoś z IE? W kazdym razie dziala.

Dzwonilem do dostawcy sieci, INEA, sprawdzali jakies ping, twierdza ze z ich
strony jest wszystko ok. Podpowiadaja ze "coś się przyczepiło złośliwego do
IE".
Ale Outlook Express dziala w polowie, nagłówki sciąga. GGtez dziala.

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Jesli nie tu to prosze o podpowiedzi na priv nieznamsienicniewiem@op.pl

Z góry dziekuję za wsparcie

NZSNNW