Jak uruchomić TV-OUT w Geforce 8800 GT?

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Mar 2010 - 20:03:05 MET

Ta karta ma wyjście TV-Out. Podłączyłem do telewizora i nic. Zmiany ustawień
nic nie dają bo obraz pojawia sie na mikrosekundę i znika.

Podłączona jest przez S-Video na Chincze.
Kabel 7.5 metra z pozłacanymi końcówkami

W właściwościach ekran są 2 monitory.

Tylko raz przypadkiem udało mi się uruchomić poprawne połączene ale niestety
zerwało sie jak zamknąlem główne okno Menagera Nvidi. Gdy próbuje nawiązać
połaczenie obaz na telewizore miga.

To bardzo mi wygląda na probem Softwareowy ze strony oprogramowania Nvidii.