Re: TC i wielokrotna zmiana

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 18:26:42 MET

Użytkownik "Maxi" <minimaxiWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:3461.00000e44.4bab697a@newsgate.onet.pl...
> A korzystając z okazji: jak przy okazji takich przenosin zmienić nazwę
> plików,
> żeby np. przejęły na początku 2 pierwsze znaki nazwy swojego katalogu
> i kreskę,
> tzn: ##-[nazwa pliku] Te wspomniane podkatalogi mają na początku 2
> cyfry
> identyfikujące, które powinny przejść na pliki. Możecie wskazać jakiś
> fajny i

Jeśli te katalogi/pliki mają numery po kolei, to może wystarczy użyć
licznika, zadaje sie start, ilość minimalna cyfr, krok...
Niektóre funkcje wymagają chyba wtyczki, której nie udało mi sie
znaleźć. Wcześniej nie szukałem, bo nie miałem potrzeby. Jeśli zdarza mi
się koniecznopść przenumerowania plików, lub części ich nazw, to
wystarcza mi narzędzie CTRL-M.
W twoim przypadku może szybciej okazać się ręczne :) przemianowanie
plików, po wejściu w katalog zaznaczyć wszystkie i wywołać CTRL-M

> przystępny help do operacji w TC na plikach? Serdeczności!

OIDZ F1...
Strony www.ghisler.com, www.totalcmd.pl, www.totalcmd.net...

--
((*))