Re: TC i wielokrotna zmiana

Autor: Maxi <minimaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 14:47:38 MET

> Jeszcze prościej:
> w katalogu nadrzędnym wciskasz: Ctrl+B, szary plus (zaznacz wszystkie)
> i przenosisz.
>
> Jacek

Dzięki Panowie! W tym 2-gim przypadku nie myślałem, że wyodrębnią mi się same
pliki z podkatalogów -muszę to i wiele innych rzeczy wsadowych przetestować...

A korzystając z okazji: jak przy okazji takich przenosin zmienić nazwę plików,
żeby np. przejęły na początku 2 pierwsze znaki nazwy swojego katalogu i kreskę,
tzn: ##-[nazwa pliku] Te wspomniane podkatalogi mają na początku 2 cyfry
identyfikujące, które powinny przejść na pliki. Możecie wskazać jakiś fajny i
przystępny help do operacji w TC na plikach? Serdeczności!