Re: Jak zabezpieczyć netbooka przed awarią systemu?

Autor: Konrad <kbud_at_plusnet.TO-WYWAL.pl>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 11:27:22 MET

On Sun, 14 Mar 2010 01:41:43 +0100, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

> Jak mam zabezpieczyæ system przed uszkodzeniem w takiej sytuacji?

Ja bym zrobi³ tak:
1. zewnêtrzne twarde dyski s± niedrogie i przydaj± siê do wielu rzeczy.
2. po instalacji zrobiæ obraz ca³ej partycji systemowej na ten zewnêtrzny
dysk; jest do tego wiele programów, Drive Snapshot to mój ulubiony.
3. do ewentualnego odtworzenia obrazu dysku potrzeba wystartowaæ system z
czego¶ zewnêtrznego, np. z pendrive'a lub owego zewnêtrznego dysku; mój
ulubiony wynalazek do tego celu do UBCD4Win (ale uwaga: on potrzebuje przy
'budowaniu' bootowalnego systemu dostêpu do plików instalacyjnych Win XP).

Powodzenia,
Konrad