Jak zabezpieczyć netbooka przed awarią systemu?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 01:41:43 MET

Witam,

kupiłem HP Compaq Mini z Windows XP. Na nalepce jest napisane Windows XP
HE ULCPC HP. Przy pierwszym uruchomieniu się zainstalował. Tylko co
dalej, jeśli system się zaśmieci, posypie albo coś w ten deseń? Nie
widzę tu żadnego narzędzia do tworzenia ratunkowej wersji instalacyjnej.
Zresztą laptop nie ma napędu CD/DVD. W Acerze z XP miałem narzędzie do
nagrania ratunkowych DVD.

Jak mam zabezpieczyć system przed uszkodzeniem w takiej sytuacji?

--
Przemysław Adam Śmiejek