Defragmentacja pliku kroniki...Czym?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 04:02:39 MET

O ile w ogóle.
Po co?
Plik jest mocno (delikatnie mówiąc) pofragmentowany. A jako
"nieruszalny", przeszkadza czasem, gdy trzeba utworzyć większy plik w
całości. Pytam jednak bardziej z ciekawości, niż z rzeczywistej
potrzeby, świadom jestem znaczenia tego pliku i nie chce nic popsuć.
Choć nie ukrywam, milej by było, gdyby był on w jednym kawałku. Mogę mu
nawet w nagrode dać 3-4 tyle miejsca, ile zajmuje obecnie...?

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,