Re: Browser Choice

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 02:01:05 MET

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hnq2mp$28p$1@inews.gazeta.pl...

> Wiesz, w sieci można wiele znaleźć...

> Paranoja. Nie masz czasami wrażenia że ktoś za Tobą wciąż chodzi/jeździ?

A czytałeś ty kiedyś EULA jakiegokolwiek produktu lub usługi Google? Chyba
nie, skoro się głupio śmiejesz. W Google uczestnictwo w programie poprawy
celności oferowanych ci reklam nie jest opt-in ani nawet opt-out tylko
obowiązkowe. Tajemnicą natomiast pozostaje do czego jeszcze (oprócz
współpracy z CIA) Google wykorzystuje treść twoich gmaili, historię
wyszukiwań i odwiedzanych stron tudzież obejrzanych filmów na jewtubie.