Re: VirtualPC dla XP

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 21 Mar 2010 - 00:16:38 MET

W dniu 2010-03-20 23:12, Andrzej Libiszewski pisze:
> Tu nie ma prawniczego angielskiego (to cytat z FAQ) - a z tego wynika że
> możesz używać tego do pracy (również w firmie) czy zabawy, dopóki nie
> użyjesz tego na wielką skalę na wiele stanowisk. Dopóki używasz VB na
> własne potrzeby (ale tu nie ma ograniczenia do użytku domowego), to płacić
> nie musisz.

Dość dziwna taka licencja :D Sugerowałem się typowym zastosowaniem
PERSONAL i nie wpadłem, żeby szukać w Fook U. Dzięki za wyjaśnienie.
Pamiętam jak kiedyś Borland wydał Delphi Personal, to wg BSC nawet jak
se ktoś na potrzeby swojej firmy sam dla siebie coś napisał, to było
nie-Personal.

--
Przemysław Adam Śmiejek