Re: Robienie zrzutów ekranu w tle

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 14:11:13 MET

Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

> No z tym zżynaniem z uniksa to nie przesadzaj.

Smiley był. Mam pisać "uwaga, żart", czy jak?

> Jaki zastępnik? Kurde, strasznie to skomplikowane się robi :(

Jakie skomplikowane? Masz zrobić w pętli (dla uproszczenia
nieskończonej):

a) zrobić zrzut ekranu (komenda cmdcapture.exe)
b) poczekać stosowny odstęp czasu

Komendy realizującej b) (sleep) Windows (przynajmniej XP) się
nie dorobił.

Jak się okazuje, mój ulubiony AutoIt nie potrzebuje nawet
zewnętrznego narzędzia.

Taki skrypt

------------- uciąć --------------------------------------------
#include <ScreenCapture.au3>

While 1=1
        Capture()
        Sleep(5000)
WEnd

Func Capture()
        Local $hBmp,$nazwa
        $nazwa=@MyDocumentsDir & "\" & @YEAR & "-" & @MON & "-" & @MDAY & "-" & @HOUR & "-" &
@MIN & "-" & @SEC & ".jpg"
        $hBmp = _ScreenCapture_Capture ("")
        _ScreenCapture_SaveImage ($nazwa, $hBmp)
EndFunc

załatwia sprawę (uwaga: linia z $nazwa się zawinęła)

Skompilować do *.exe i voila.

http://www.autoitscript.com/autoit3/index.shtml

--
Dominik (& kąpany)