Re: XP i brak litery USB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 12:18:00 MET

Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:47:13 +0100, Dominik & Co napisał(a):

> Michal Kawecki rzecze:

> O, autor opublikował kod źródłowy? O czymś nie wiem?

Nie chodzi o kod, tylko o istotę rozwiązania. Bo czym się różni z punktu
widzenia wygody użytkowania umieszczenie na USB penie pliku .ini z
zafiksowaną literką, od nadania mu tejże literki z palca? Dokładnie
niczym. I to, i to, nie odbywa się automatycznie.

Jedyna korzyść z USBDLM to sprawdzanie zajętości literek sieciowych na
profilu aktualnie zalogowanego użytkownika przed zamontowaniem _nowego_
USB pena. Ale to nie jest rozwiązaniem problemu, a tylko jego obejściem,
bo nie rozwiązuje problemu pozostałych użytkowników systemu. Poza tym na
diabła komu taka proteza? Przecież wystarczy montować literki sieciowe
"od góry" a literki lokalne "od dołu" - co zresztą jednoznacznie
podpowiadają systemy XP z SP3 i wszystkie nowsze. I po problemie.

A tak BTW to IMO prawidłowym i skutecznym rozwiązaniem powinno być
umożliwienie automatycznego montowania USB penów pod określoną ścieżkę,
a nie pod literkę. Dokładnie tak, jak to rozwiązano w Unixach.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/