Role serwera - instalacja

Autor: Dsue <dsue_at_nospm.pl>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 21:13:53 MET

Przejąłem serwer (SBS 2008) po jednej osobie i mam problem więc zanim
zagłębię się w tony materiałów spytam na szybko bo a nuż ktoś z szanownych
grupowiczów miał z tym do czynienia. Tak więc nie mogę zainstalować żadnej
roli serwera, usunąć którąś z istniejących owszem, ale ponownie zainstalować
już nie. Podobno problem "zaczął występować" po odinstalowaniu WSUSA i
rzeczywiście coś jest "na rzeczy" bo teraz nie można sprawdzić nawet
aktualizacji...

Jakieś pomysły szanowna grupo?

Pozdrawiam