HP Deskjet D1560 - cuda z drukowaniem

Autor: alburnus <korlinski.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 15:34:35 MET

Atramentówka HP Deskjet D1560 na USB i dwa komputery: stacjonarny z Win XP SP3
i laptop Acer z Vistą HP SP2. Oba na bieżąco z aktualizacjami. Mam taki trochę
smieszny problem z drukarką:
- drukowanie ze stacjonarnego bez problemu
- drukowanie z laptopa (zainstalowałem D1560 jako lokalną) - nie drukuje na
niebiesko (miesza kolory)!
- drukowanie z laptopa na D1560 jako sieciowej (podłączona do stacjonarnego na
stałe) - bez problemu
Sterowniki drukarki zmienione na najnowsze (jest jedna paczka dla XP i Visty).
Co może być problemem takiego zachowania drukarki - ewidentnie jest sprawna,
bo da się uzyskać prawidłowe kolory.

alburnus